Alla inlägg den 31 juli 2020

Av Annelie - 31 juli 2020 17:09

I tisdags efter jobbet kom ett par kompisar, och vi åt räkmackor, fikade och hade en trevlig kväll.

I onsdags åkte Åsa, Ebba och jag in till stan för byta ett felköp och handla lite annat.
Vi började med lunch på McDonalds, sen alla butiker.
Och Ebba vill verkligen ha allt, man hör henne framförallt när hon står framför smycken mm - Åh farmor jag har ingen sån och så ler hon gulligt. Svårt för farmor att motstå...
På vägen hem stannade vi i Söderköping för att äta glass.
Jag har utrustat mej med Lactos tabletter för att de om det hjälper.

.

En kula polkaglass och mjukglass
Mmmmmm vad gott. har inte ätit Kul glass eller mjukglass på flera år.
Och det bästa var att jag klarade både kvällen och natten utan illamående eller krånglig mage.
Fungerade bra med Lactos tabletter.
Poppan och jag tränade lite när jag kom hem och tog en runda i skogen.
Igår kom syrran och var hela dagen. En riktigt trevlig dag, det var länge sen vi träffades.
När hon åkt hem så gick Poppan och jag ut till våran träningsplan och tränade.

Idag har Poppan och jag tagit en riktig långpromenad och träning efter det.

Kramar från oss

Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards