Alla inlägg den 19 juli 2020

Av Annelie - 19 juli 2020 19:00

Kl 10 träffade jag en kompis i söderköping , vi började med att lägga spår och medans spåren låg till sej så hade vi tid till babbla en del.

Det var riktigt varmt och jobbigt för Poppan men hon skötte sej bra och gjorde sitt bästa som hon faktiskt alltid gör .


Men det är något som saknas och jag ska lägga om spårträningen . har en idé som jag ska prova och fungerar inte det så får jag nog ta mej en tur till Bjuv ( skåne)   .


Sen vidare till klubben , först lite lunch och sen lydnadsträning.

Idag körde vi med kommendering, fotgående, läggande under gång, inkallning, hopp över hinder och avslutade med budföring..

Och hon skötte sej kanon tyvärr ingen film ( måste bättra mej där ). Kompisen som inte sett så mycket av henne på ett tag tyckte att hon blivit jätteduktig  och att det såg fint ut    . Och känslan är bra  ...

Budföringen älskar hon .

Hon fick träffa kompisens valp men det var inte så roligt tyckte hon..  


Vi var väl hemma vid sextiden .


och så här trött kan man faktiskt bli efter en sådan här   heldag


 


Kramar från oss    



Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards