Alla inlägg den 11 juli 2020

Av Annelie - 11 juli 2020 19:30

Passade på at lägga ett asfaltspår när jag tog morgonpromenaden neråt byn.

Poppan skötte sej helt ok men gick över alla tre apporterna    .

 

Det är faktiskt väldigt skönt att bara ha en hund igen på promenaderna, jag blir mer påhittig och lägger mer tid till att träna på olika saker under promenadens gång.

Och Poppan är så tacksam och rolig att göra saker med.

Igår klippte jag allt gräs som tillhör min tomt, så idag fortsatte jag med att trimma och klippte  mitt lilla gärde.

Sen kom Ebba och Dusse.

Vi plockade smultron, det är säkert de sista  . Ebba ville lägga smultronen i en skål för att äta sen medans Dussen vill äta på en gång. När Ebba vände ryggen till så var Dusses näve i skålen och snabbt åt hon av Ebbas smultron    .

Och Poppan som kom på att det gick bra att plocka blåbär tyckte att det var lika  gott med smultron .


    .

Och jag fick visst en nattgäst i natt också    . Men Ebba är väldigt morgonpigg så det blir ingen sovmorgon i morgonbitti.


Kramar från oss    

Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards