Alla inlägg den 12 juli 2020

Av Annelie - 12 juli 2020 21:15

Lilla Ebba bus väckte mej kvart över sex    .Bara att vänja sej det är ju dags att börja jobba i morgon....

Lite senare på morgonen fick jag sms om att jag hade hallon att hämta ( beställde tidigare i veckan).

Vi tog en morgonrunda i skogen, det dök upp ett råddjur framför oss och   precis när Poppan skulle sticka efter så fick jag till ett NEJ och hon tvärstannade    som tur va så hade jag godis i fickan och så fick hon mycket beröm.


Sen åkte vi till Söderköping och hämtade 12 l hallon...


 

Lite senare kom Dussen och ville också vara hos farmor. Vi plockade lite blåbär, hoppade studsmatta, gungade och lite annat bus hann vi med tills Pontus och Åsa kom och då åt vi mat och naturligtvis vart det efterrätt  en fruktsallad på jordgubbar, hallon, blåbär och mellon med vispgrädde och glass.


Jag  hann jag skörda persiljan  och plocka lite innan jag intog soffläge    


När Poppan hade fått sin kvällsmat vid sex tiden så gick hon upp och lade sej och sov i min säng . Stackars lilla Popp helt slut efter ett dygn med Ebba .

Vid åtta kom hon ner och ville ut och kissa sen gick hon upp igen    


   

Kramar från oss    

Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards