Alla inlägg den 17 juli 2020

Av Annelie - 17 juli 2020 21:00

En hektisk dag vart det idag.

Började med djupmassage ajajajajajajaj  bad om laser på vänster knä som jag har haft problem med i många år, och det fick jag men sen han började känna på musklerna runt om knät och för att fatta mej kort så slutade det med en armbåge från höften och ner över låret. JÄVLAR så ont och så har han mage och fråga varför jag har gått så länge med det,  Så jag frågade hur ska jag kunna veta att det är en låsning i höften som orsakar ont i knät ????


Känns faktiskt bättre i knät men  jag fasar för nästa gång för han fick inte loss det helt, men jag är riktig blå och fin runt höften..


Efter den pärsen så vidare och handla presenter till Dusse som fyller två år idag.

Tillbaka från stan så nästan direkt på kalas..

Lilla söta Dussen 2 år ..


       


Efter kalaset så följde de med hem till mej . Rensning av bodar och garage står på agendan.

En mysig kväll med rensning, lek med barnen och  grillning .


Kramar från oss    

Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards