Alla inlägg under februari 2022

Av Annelie - 1 februari 2022 08:19

Jag läser nästan alltid de minnen som kommer upp på Facebook sidan .
Definitivt med blandade känslor en del blir man glad för och en del inte.
Minnena idag som kom upp var först och främst roliga.
Olika skidresor och olika årtal tillbaka. Då längtar man ut i backarna,så härligt får se om det kan bli en skidresa nästa år.

Idag ska Poppan och jag ta en långpromenad i det fina vädret innan det är dags för kvällsjobb .
Legat lite lågt med träningen, men spårade häromdagen. Och det har släppt för henne och det går framåt. Då blir man så glad .
Jag tycker ju att det är så kul att spåra och att lägga kluriga spår så nu är vi på gång .....
Vi var på kursen igår och Poppan var så taggad att när vi skulle köra igenom lydnadsprogrammet i appellen med endast fysisk belöning så fick matte både ett sår och blåmärken . Det är en bra träning .

Kramar från oss    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2022
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards