Alla inlägg den 1 juli 2020

Av Annelie - 1 juli 2020 23:36

Massage tidigt på förmiddagen och jäklar vad ont det gjorde.
Jag har inte varit där på över ett år, så det var välbehövligt.
Ska tillbaka på tisdag.
Hundarna var med in till stan så efter massagen åkte jag till Norrköpings bk för lite träning.
Det var länge sen jag var där.
Först en liten promenad sen träning.
Båda var duktiga.

Tog en längre promenad när vi var hemma igen på eftermiddagen och senare så vart det lite pallträning och apporteringsövning.

Poppan har verkligen svårt med apporteringsövningen, men vi tar det lugnt så ska det nog gå till slut.

Skruvade ihop en fåtölj, en aning dålig passform tycker jag, får fixa till det i morgon. Tur att man har borrmaskin Förhoppningsvis är resten bättre.

Kramar från oss

Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards