Alla inlägg den 29 februari 2020

Av Annelie - 29 februari 2020 19:30

Idag har vi varit och spårat.

Började med att vi körde in på en skogsväg och plumsade rätt ner i geggan och satt fast med bilen, men med lite gungande fram och tillbaka så kom jag snart loss    ..

De andra lade spår till varandra  i skogen och jag höll till på ett gärde. Vill inte börja att spåra i skogen förrän fältspåren sitter ordentligt. Vi får köra hårt nu i vår så länge man får spåra på gärdena.

Idag fick hon sitt längsta spår hittills  och sin första vinkel och det var klockrent , duktig tjej.

La också ett kortare spår med sex dosor i för att träna liggmarkering, det är lite svårare, men det är bara att träna vidare. Någongång kommer det    .


Stannade och handlade lite på vägen hem och sen kom David och tittade på min bil och vi beställde bromsklossar som han hjälper mej med att byta sen   plus lite annat som ska fixas.

Kvällen tillbringas i soffan med lite god mat och en bra serie.


Kramar från oss     


Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards