Alla inlägg den 28 februari 2020

Av Annelie - 28 februari 2020 08:45

Efter jobbet så hämtade jag Ebba och Dussen på dagis.

Om man ska gnälla lite    så är det tråkigt när ett dagis som har varit känt för att vara det bästa dagiset i kommunen

får personal förändringar och det blir så mycket sämre.

Dusse som kom vid halv sju tiden på morgonen tills jag hämtade henne vid kvart över två hade inte ens varit ute på hela den tiden men jag fick ingen förklaring till varför, och det är inte in sak att ifrågasätta det men det är dåligt tycker jag.

Det är en hel del andra saker också som händer som inte är till deras fördel....


Men barnen, Poppan  och jag var ute i det fina vädret och försökte åka pulka, sen så spanade vi på gråvargsspår i skogen.

Ebba hade ett förstoringsglas och ledde vägen      .

Senare när vi hade varit inne ett tag så kom Pontus och Åsa med pizza och vi hade en super trevlig kväll.


Kramar från oss    

Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards