Alla inlägg den 9 januari 2020

Av Annelie - 9 januari 2020 21:30

Passade på att träna på klubben när jag ändå skulle åka och handla i Söderköping.

Började med Jiddra , nu har jag bestämt mej det blir aldrig någon karriär på tävlingsbanan med henne.

Så vi tränar krav och precisionslöst, det 

blir som det blir spelar ingen roll.  

All träning med henne är för att ha roligt och att aktivera henne , för det behövs verkligen.

Men det är näst intill omöjligt att köra slut på henne    .


Näst på tur var Poppan, och jävlar så hon utvecklas, hon kan inte så mycket ännu men hon är verkligen villig att lära sej.

Nu tror jag att jag fattar när folk skriver att deras hundar går från klarhet till klarhet    fast jag tyckt att det låtit fjantigt   .


Denna dam är också näst intill outröttlig  och roligt har vi ,hon fyller verkligen mitt hjärta med glädje och kärlek  .

Lilla Tasse fick också träna lite , och han tyckte det var jättekul. Han är så tacksam för allt lilla gubben    .


Efter den härliga förmiddagen så vart det lite matlagning innan ett kvällspass på jobbet.

Skönt att gå till jobbet när man vet att vilddjuren har fått aktivering .


Kramar från oss     



Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards