Alla inlägg den 14 mars 2021

Av Annelie - 14 mars 2021 10:35

Det har varit full rulle här sen i fredags eftermiddag tills igår kväll.

Ebba och Dussen har varit här ,men det var bara Ebba som sov över Dussen åkte hem i fredagskväll och kom tillbaka på lördag förmiddag allt enligt Ebbas önskemål    hon ville sova själv hos farmor..


Och som vanligt är mycket lek både ute och inne, lite lugna stunder också med sagoläsning, bygga lego , måla, rita och klippa figurer.


 


Vi hade maten klar så vi åt middag tillsammans med Åsa och Pontus innan de åkte hem.


Behöver jag tala om att både Poppan och jag däckade i soffan när de åkt   .


Idag tog vi sovmorgon. Och nu tänkte jag att det blir en promenad ner till samhället och skolgården där vi kan köra lite hårda spår  Poppan och jag.

Passar på  ta med kongbitar och köra det med i annan miljö  .


Kramar från oss    



Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards