Alla inlägg den 3 mars 2021

Av Annelie - 3 mars 2021 16:00

Började dagen med en promenad på morgonen.

Förberedde lite lunch tills kompisen kom, och när vi hade babblat en hel del och käkat så gick vi ut och körde lite specialsök kong.

Hon kollade av vart vi var i träningen och så gick vi igenom lite nya uppgifter som vi ska träna på .

Känns som vi ligger lite efter nu när vi inte kunnat träna på så länge ,och de andra ekipagen har säkert hunnit mycket längre än oss    .

Men vi tar det lugnt och tränar på utan stress. Hon var duktig på det som vi gick igenom .


Efter träningen så gick vi in och fikade.

Nu när hon åkt hem så tar vi soffläge ett tag Poppan och jag ,så får det bli en kvällsrunda senare.

Så himla  skönr med ljusare kvällar fast det är VÄLDIGT kallt fortfarande...


Kramar från oss     

Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards