Alla inlägg den 5 mars 2021

Av Annelie - 5 mars 2021 21:00

Igår  morse var jag på gymmet ,det blir två gånger den här veckan .Och när jag kommer hem så går jag med Poppan så nu får jag motion igen nästan som vanligt. Skönt ...


Efter  promenad i morse ner till och runt i samhället så tränade vi lite kong innan det var dags att sätta i gång med städning,

och jag klarade av att stoppa i täckena i påslakanen alldeles själv.Så himla skönt nu behöver jag inte be om hjälp varje vecka när jag vill ha rena lakan     .


När städningen var avklarad (det är styrigt och det tar längre tid men det går) så gick Poppan och jag ett varv i skogen, körde lite lydnad och kongträning och när vi var nöjda ( iallafall jag    Poppan kan hålla på hur länge som hellst)så vart det mat framför tv:n och titta på en serie som jag fastnat i.


Kramar från oss    

Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards