Alla inlägg den 10 mars 2021

Av Annelie - 10 mars 2021 22:15

Idag fyller Pontus 32 år och tänk att man kommer ihåg dygnen runt födelsen som det var igår ..

Men HERREGUD vad tog de åren vägen    .... 


Idag har det varit ett pass på gymmet och sen promenad som vanligt.

Träning med Poppan och specialsök träning. Det är fullt upp förstår inte hur jag ska hinna jobba sen när det blir dags.


Och så har jag kört bil första gången sen i januari TJOHO så skönt att kunna ta sej dit man vill själv. det gick bra jag får vrida om nyckeln med vänster hand och likaså att lägga i backen ,annars så går det bra    ..


På kvällen vart mat och fika hos födelsedagsbarnet    .


Och när jag kom hem så såg det ut så här    


 

Förbaskade lilla Popp, det är säkert ett år sedan hon höll på med de här dumheterna. Hoppas bara att det inte ska fortsätta....


 Kramar från oss    

Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards