Alla inlägg den 25 april 2020

Av Annelie - 25 april 2020 18:58

Från tidig morgon i går tills idag på eftermiddagen har jag haft Ebba och Dusse här. Vi har haft fullt upp, tror att det var första gången Dusse sov borta utan mamma eller pappa, men det va inga problem.
De är så härliga tjejerna, Ebba och Poppan är bästa kompisar.
Det har inte precis blivit någon moment träning, men träning på annat sätt.
Promenader med vagn och cykel, sitta fastbunden i vagnen när barnen och jag leker i lekparken. Inga problem för en liten Popp.

Två härliga dagar och vi har hunnit en hel del och tiden går så fort.
Hjälp i köket har jag fått också.

Måste sova lite middag

Idag tog vi lunchen vid trollbanan.

Glass måste man äta varje dag.

Nu tar Poppan och jag kväll framför tv:n.

Kramar från oss

Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards