Alla inlägg den 5 april 2020

Av Annelie - 5 april 2020 20:48

Dags att träffa träninggänget för lite spår.

Poppan fick nog sitt längsta spår hittills, sex dosor +slut och fyra vinklar på ett ganska uppbökat gärde. Och hon skötte sej så bra att  hon fick följa med hem igen    

Vi tränar på intensiteten och glädjen och det går framåt     Lilla Loppan Poppan är så duktig och går framåt och växer  på många sätt.


Framemot kvällen vart det yin yoga skönt att utmana kroppen   men jag  hade väldigt svårt att konsentrera mej och slappna av idag . Tror att jag planerade  hela veckan så att jag ska hinna med allt innan påsken     jobbar hela veckan fram till lördag    .


       


Kramar från oss    



Av Annelie - 5 april 2020 20:32

Idag tog Loppan och jag enmorgon promenad ner till samhället och när vi var där så kom jag på att jag kunde ju lägga ett asfalltsspår skolgården när vi ändå gick förbi.

Poppans första hårda spår och det gick så bra. Jag la två korta spår  med näring i , utan apporter och i rejäl blåst.


Lite svårt att filma samtidigt som man ska gå bakom och hålla koll..


 

När jag var färdig så ringde mobilen och det var Ebba som ville komma till farmor och naturligtvis så fick hon det.

Så på vägen hem så hämtade jag henne och lilla Dussen som också ville följa med .. Härliga ungar    .


       

En härlig och intensiv dag. 

När jag lämnade dom vid femtiden så fick jag god mat . 

Poppan och jag var nog lika trötta när vi kom hem    .


       


Bästa vännerna   

 


Kramar från oss    

Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards