Alla inlägg den 11 april 2020

Av Annelie - 11 april 2020 21:59

Bästa påskafton på länge
Tyvärr kunde inte Emilia vara med, men hon har säkert haft en bra påsk på ön.
Härligt att ha en skog vid tomtgränsen att gömma påskäggen i. Perfekt!!!
Lite som att fixa en uppletande ruta men med massor påskägg istället för saker. Och att det är tvåbenta istället för hundar som springer och letar.
Poppan var med när jag gömde äggen och rätt som det var så kom hon med ett ägg, lilla gumman

Efter maten fick tjejerna leta efter sina ägg först.
De är så söta.

Sen var det de storas tur att springa och leta.
Lite jobbigare och svårare att hitta de små äggen i skogen än i trädgården.
Men de kämpade på.
Och i år var det Åsa som vann.
Alla får pris men vinnaren får välja först vad den vill ha, sen får man ihop lite godis i sina ägg man hittat också.
Efter det så var det dags för efterrätt och barnen lekte, åt godis och undersökte sina saker som fanns i äggen.
Behöver nog inte tala om att barnen var ganska så trötta när det åkte hem på kvällen. Och Poppan är helt slut .

Kramar från oss

Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards