Alla inlägg den 10 oktober 2020

Mh

Av Annelie - 10 oktober 2020 21:00

Den här dagen har vi tillbringat i tranås och Poppan har gjort sitt Mh.

Jag har varit väldigt nervös för det här vilket jag inte brukar vara , för Poppan tycker inte om  att främmande människor ska ta på henne om hon inte själv har godkänt det. Det kallas integritet säger jag och precis som människor har det så har djuren det också mer eller mindre, och  det är ju naturligtvis individuellt.


Jag är nöjd med dagen och tycker att hon skötte sej bra.

Och framförallt så har hon nu en godkänd mental status   .

Så nu är det bara att ligga i med träningen så vi kan starta i appellklass spår till våren   .


Hemresan gick fort då jag hade trevligt samtal i mobilen   , vart en liten felkörning innan jag fick igång gps:en   .

När jag kom till Söderköping så vräkte regnet ner och jag fick köra väldigt sakta ända hem.


Godnatt och kramar från oss    



Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards