Alla inlägg den 5 oktober 2020

Av Annelie - 5 oktober 2020 20:39

Nu har jag klarat av tre dagars intro på nya jobbet med många intryck och nya rutiner.
Väldigt annorlunda mot att jobba inne på ett boende, det visste jag ju ioförsej , men det är ju länge sen jag jobbade i hemtjänsten och det har hänt en hel del.
Det känns som att jag kommer att trivas, lite roligt med något annat. Och av dom som jag jobbat med har det vara känts positivt.
Idag har jag varit ledig, Poppan och jag tog morgon rundan i Söderköping när jag ändå skulle hämta varor på Willys.
När vi kom hem så började jag med att plantera vårlökar. Räknade till 278 lökar, så det var verkligen dags att börja.

Det kommer att ta sin tid.
Ikväll var det dags för Poppan kurs.
Vi skulle välja ut fyra moment, som våran instruktör skulle kommendera oss i och så klickade hon när vi skulle berömma. Vi filmade varandra så det kanske kommer en film sen.
Det var riktigt kul.
Sen gjorde likadant fast med varandra. Väldigt lärorikt.
Bra träning på att träna på att vara i sin bubbla och inte bli stressad på tävling.
Och Poppan och jag fick beröm.
Lugnt och sansat..... Var omdömet.
Snart dags att sova för lill Popp och mej.
I morgon är det första dagen för mej att jobba självständigt......
Kramar från oss

Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards