Alla inlägg den 25 januari 2021

Av Annelie - 25 januari 2021 20:46

Tyvärr så har jag missat kursen två gånger i rad och kommer att missa två till.

Men självklart tränar jag hemma , men man behöver komma ut och träna med andra också, dels behöver man lite störning och så får man lite pepp av att träna med kompisar.


Röda kong träningen går sakta framåt, nu har vi börjat röra oss mot kongen och behålla fokuset på den.Vi tar små steg framåt och det känns som det här är hennes grej.



 


Behöver ligga i med framför gåendet också, ett moment som är traggligt att lära in och det är bara i två klasser men jag vill ha det snyggt ändå och det går över till framåtsändandet så småningom ( om vi kommer dit)


Idag åkte vi till söderköping för att köra hårda spår med en kompis.

Och ja jäklar vad bra det gick . Bra fart och nogrann     kunde inte bli så mycket bättre ...


Kramar från oss    



Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards