Alla inlägg den 30 november 2020

Av Annelie - 30 november 2020 21:02

Loppan är vääääldigt skendräktig nu, det bröt ut förfullt idag.
Hon hade bäddat ner gosedjur/leksaker i min säng och när hon hade varit ute så kom hon pipande in med en boll som hon inte ville släppa.
Jag åkte på kursen med tanken att träna lite lätt utan för mycket krav och kanske inga nyinlärningar när hon är så vimsig, men Poppan överraskade helt galet på att få jobba, kunde koncentrera sej bra ändå tycker jag.
En riktigt duktig och rolig Popp på kurs.
När vi kom hem så sprang hon pipandes till ytterdörren och ville in till sin lilla bebis (bollen) och började pipandes att gå omkring med den.
Matte visar ingen barmhärtighet här inte orkar inte ha en pipande Popp varken dag eller natt så jag plockade bort alla leksaker och efter ett tag så lugnade hon ner sej och nu ligger hon och sover vid mina fötter i sängen som vanligt.
Skönt.
Kramar från oss

Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards