Alla inlägg den 12 november 2020

Av Annelie - 12 november 2020 09:35

I måndags var jag duktig och tog en spring/gå runda med lite aktivering med lilla Popp på vägen. Sista biten gjorde ont. Ajaj skoskav är inte skönt...
Efter dusch lite Kong träning + ingångsträning, matlagning sen dags för ett jobbpass.

Tisdagen började hos frissan sen städning, Kong träning och så avslutade jag kvällen hos Jennifer och Matilda.

Och eftersom Matilda tyckte att farmor kunde hämta henne på dagis nästa dag så tog jag med henne hem efter jobbet.
Super glad tjej att bli hämtad på dagis. Det var det första hon sagt när hon kom på morgonen att - farmor ska hämta mej idag

Jennifer ville också komma efter skolan.
Matilda och jag hann gå ett varv med Poppan i skogen och jag hann med lite Kong träning också innan vi hämtade Jennifer.
Efter lite mellis så spelade vi spel och byggde Puzzel.
Härlig eftermiddag.

Idag är jag ledig så vi ska in till Norrköping och träffa kompisen för att visa och få nya övningar men innan tänkte jag passa på att gå en promenad inne i stan.

Kramar från oss

Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards