Alla inlägg den 26 augusti 2020

Av Annelie - 26 augusti 2020 07:43

Igår var vi på kurs i en ny grupp, fick gå igen för jag jobbade kväll sist våran ordinarie kurs var.

Och vilken härlig grupp, jag trivs inte riktigt i min nuvarande grupp, kommer inte in riktigt i gemenskapen eller ska jag säga den lilla gemenskap som finns   .

Iden här gruppen så hälsade alla och pratade med alla inklusive mej .

Och det är inte för all beröm jag fick över min lill Popp som jag tyckte om gruppen   ...


Poppan var som vanligt superduktig, helt koncentrerad på sina uppgifter och gör sitt bästa.

Började avancera lite med apporteringen. Det är det som är bra med kurser, man får tillsej från instuktören hur man ska göra och så tänker man till själv , ändrar lite och kommer på hur det skulle passa att göra med sin hund.. Suuper...


     


Var nere hos Pontus och Åsa härom dagen för att hämta lite grejer och mötte den här sötnosen som fått en ny tiger dräkt   


 



Vi har gått en tidig promenad och idag är det matte som ska träna  = Gymet nästa    


Kramar från oss    





Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards