Alla inlägg den 24 maj 2020

Av Annelie - 24 maj 2020 20:45

Den här helgen har det varit mycket grävande blandat med lite hundträning och barnbarn.

Lördagen började Åsa , barnen och jag   med ett besök på lundby för att handla lite blommor.

Åh herregud vad svårt att välja, men det vart en hel del med hem.

Ebba ville  följa med farmor hem och naturligtvis fick hon det.

Det var ganska dåligt väder så på med regnkläder och ut och gräva, det tar tid att få ordning på alla rabatter.

Ebba roade sej själv och där Ebba är finns Poppan också .


  Innan vi gick in så fick vi duscha av regnbyxor och stövlar  med vattenkannan. Jäklar så leriga vi vart och Poppan ska vi inte  prata om, hon fick lyftas in i duschen för en hel champonering  och det var inte uppskattat    ..


Ebba ville sova över så efter Pizza och tv så vart det läggdag

Halv sex på söndag morgon vaknade jag av att Ebba  talade om att det minsann är   ljust ute och då får man gå upp    .

 

Ebba fick hjälpa till med lite uppletande till Popp och efter promenaden så blev det att fortsätta med grävandet.

Jag fick lite extra hjälp . Dusse och Åsa kom en sväng för Åsa skulle få några växter som jag inte har plats för.

        .


Kramar från oss    


Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards