Alla inlägg den 23 december 2019

Av Annelie - 23 december 2019 05:48

Har försökt att uppdatera här några kvällar , men jag är så trött att jag somnar mitt i och vaknar senare på natten med lyset tänt och mobilen någonstans i sängen    .


Men i torsdags den 19 fyllde lill Poppa 1 helt år.

Lilla gumman så mycket som hänt det här året. Hon har växt något otroligt i sitt sätt att vara .

Jag har ingen erfarenhet av ensam valpar och förstår att det väldigt inviduellt , men jag ser ju vad flocken här hemma har stärkt henne och lärt henne att man måste ta för sej för att få något. Och tar för sej gör hon sannerligen   .

Jag har varit väldigt noga med att växla med att vara med flocken och att faktiskt få klara sej själv, och det gör hon galant.


Jag har haft tre dagar ledigt och himlars vad trött jag är   .

Pontus och jag har slitit med vardagsrummet och nu är det klart ( förutom lite småfix, som jag tar efter helgerna)

Så himla skönt och jag är super nöjd    .


Julmaten, julklapparna och städningen  är också klara ( förrutom ett paket som jag väntar på och hoppas verkligen att det kommer idag ..annars blir desperat) 


Så idag efter jobb och promenad så blir det att ta in granen och pynta det sista.

Emilia kommer hem ikväll och vi ska spela bingolotto , det har jag inte gjort på senaste 25 åren...

Jobbar hela julen men ska hinna fira och njuta så mycket jag kan .


Ser inte ut att bli några bilder till jul på hundarna , det är så tråkigt väder...Vill ha snö 


Ha en riktig GOD JUL  kramar från oss    

Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards