Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Annelie - 1 juli 2011 09:17

Då var det gjort. Vi var på smådjurkliniken och gjorde ett ultra på Flashi.

Och det visade att hon var dräktig   , men det är bara en valp.

Lite delade känslor blir det ju då, eftersom det finns två till som ville ha valp efter Flashi. Men den lilla valpen som finns ( om allt går bra ) är Emilias. För det var för hennes skull vi parade Flashi. Så nu får vi hålla tummarna att allt går bra.


Eftersom jag fick så himla akut ont i ryggen så fick jag en akut tid till en naprapat, och det fanns lite att räta till,  hon hitta många ömma ställen, aj aj aj säger jag bara...

Jag har faktiskt blåmärken på ett ställe där hon tryckte..

på natten och dagen efter har jag haft ondare än innan , kanske hade varit bra om jag sjukskrivit mej, men men...Ska tillbaka nästa vecka , och då skulle hon ge nacken en omgång också. Hon sa att det behövdes, sen tyckte hon att det vore bra att jag kom med jämna mellanrum så jag slapp att få så himla  akut ont.


Nu kommer snart Åsa , vi ska gå en långpromenad med hundarna. Sen står det jobb på chemat kör 6 dagar i följd nu    ...

Kramar från oss   

Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards