Alla inlägg den 29 mars 2020

Av Annelie - 29 mars 2020 22:50

Den här helgen har jag firat födelsedag och spårat

Emilia och Tasse kom i fredags för att stanna över helgen.
Så i lördags fyllde jag år. På förmiddagen var David här och fixade med min bil och Pontus satt dit filtret till vattnet och på eftermiddagen kom barnen med familjer och vi grillade och åt gott.
En härlig eftermiddag och kväll.
Och fin present fick jag också.

Senare på kvällen åkte Emilia till några kompisar och när de andra åkte hem så ville små tjejerna vara kvar ett tag och Ebba vart kvar hela natten

Så idag på förmiddagen träffades träningsgänget för att spåra.
En härlig solig dag.
Poppan skötte sej bra, kom lite på sidan av ibland för det blåste ganska mycket men hon jobbade tillbaka bra och löste det själv.
Duktig tjej....
Efter maten så tog Emilia med sej Poppan och Tasse på en långpromenad med en kompis.
Själv stökade jag undan disk och lite annat sedan slappade jag i soffan och kollade några avsnitt på en serie.

En riktig härlig ledig helg.

Kramar från oss.

Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards