Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Annelie - 20 maj 2012 19:34

  Det var sååå länge sen jag hade en helg hemma och det har varit så skönt.

Jag har hunnit så mycket och hunnit att ta det lugnt också   .

I lördags så David ,Emma och Jennifer här hela dagen . Pontus och Åsa kom till middagen och var kvar till kvällen.

och lilla Jennifer fick vara kvar ända till halv ett på natten då hennes föräldrar hittade på lite annat på kvällen    .


Och idag har jag också varit barnvakt i  några timmar till henne, sötaste lilla skruttungen    .

Hundarna har bara fått varit hundar     endast promenader och ingen träning på minst fyra dagar, men jag tror att dom mår bra av det också i mellan åt ..

Quiwi är ju mitt i sitt första löp så jag tror att hon inte ska ha för stora krav på sej just nu. Hennes skada läker fint nu

så hon har fått busa runt med dom andra lite , men Asterix är fortfarande inte intresserad och det är skönt , men man törs ju inte lämna dom själva en sekund utan uppsikt vi vill ju inte ha några små ....

I morgon är det dags för jobb, senare på kvällen så är det sista gången på lydnadskursen med Quiwi .


Kramar från oss    

Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards