Alla inlägg den 23 februari 2021

Av Annelie - 23 februari 2021 09:11

Igår så följde jag med en kompis och hennes man till gymmet.
Det är så jobbigt att jag inte kunnat röra mej som vanligt.
Det är fortfarande halt ute och jag är väldigt rädd för att ramla nu när jag redan har ont

Så jag passade på mär de ändå åker tre gånger i veckan

40 minuters rask promenad på löpbandet i uppförslutning, och sen några omgångar med ben träning på en maskin som man inte behöver använda armarna på.
Perfekt. Så himla skönt, och fast det kändes efteråt så har jag ingen träningsvärk.
I morgon är det dags igen.

Senare på eftermiddagen kom en annan kompis med semlor, så det vart fika och en hel del prat.
En riktigt bra dag.
Nu är det bara två dagar kvar till avgipsning och fyra dagar kvar tills Poppan kommer hem.

Kramar från oss

Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards