Alla inlägg den 20 februari 2021

Av Annelie - 20 februari 2021 09:11

Nu har det gått över en vecka sedan operationen och jag är piggare och har inte så värst ont.
Börjar bli rastlös och gör vad jag kan och orkar med en arm.
I tisdags var Gunilla här nästan hela dagen och vi fikade, pratade och hade en super trevlig dag.
Hon hade sytt ett halsband till Tyzon och så hade med sej blommor, frukt och bär.

Jag har bra hjälp från familjen,
Vissa saker är svåra att göra med en arm, men jag tycker att jag klarar mej riktigt bra ändå.
Här om kvällen kämpade jag med en burk salsa och den vann....

Igår så hämtade Lena och Kersti mej, vi åkte till Söderköping och åt lunch på Kina restaurangen. Super trevligt och gott.
På vägen hem stannade vi i en inrednings butik som finns här utanför byn.
Så det vart två nya kuddar till soffan och några snygga ytterkrukor.

Idag ska Ebba och Dusse vara hos farmor några timmar, det var länge sen jag hade dom ordentligt. Saknar det..... Och sen blir vi hämtade och jag får mat där.. Perfekt...
Jag är lite dålig på att laga mat nu för det är lite krångligt så det är lättare att äta knäcke...

Längtar så efter Poppan och är så himla träningsugen.
Men om en vecka får jag hem henne igen, ska bli så skönt att ha henne nära lilla poppilopp...
Kramar från oss

Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards