Alla inlägg den 28 mars 2020

Av Annelie - 28 mars 2020 07:17

Nu har jag varit så där dålig på att skriva igen. Men den här veckan har varit ganska lugn. Hoppade över måndagskursen för bromsarna på bilen ligger på i bak och det luktar så bränt och så är jag rädd att förstör dom.
Poppan och jag tränade hemma istället.
Vi jobbar med våra läxor men en del är svårare än andra.
Och när jag inte har riktigt kläm på det så är det inte lätt för lill Popp att göra rätt.
Men vi jobbar på.
Vädret har varit kanon den här veckan nästan lite ljummet emellanåt. Härligt.
Varit hos frissan och vart väl inte så nöjd.
Det är mycket metaller i mitt vatten så mina ljusa slingor blir mer åt det grönare hållet, så fick jag bli mörk med lite koppar slingor.
Hm trivs bättre att vara lite ljus.
Jag har köpt ett filter som ska hjälpa men man måste ju få dit det också!!
Hoppas verkligen att det ska hjälpa

Jag trivs bra i huset och att bo så nära naturen men det här med vattnet drar ner glädjen, jag vill inte gärna dricka vattnet heller då jag känner bismak, tycker att vit tvätten inte är riktigt vit längre. Tråkigt..... måste få ordning på det annars vet jag inte vad jag ska göra.

Kramar från oss

Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards