Alla inlägg den 22 mars 2020

Av Annelie - 22 mars 2020 22:12

Vilken Jobbar helg det har varit, jag är precis genom trött både i kroppen och i huvudet.
Började med att vi fick gå en personal kort båda dagarna , och även om man försöker att inte stressa så gör man det vilket leder till att man slarvar med att stå och lyfta rätt = ondare i kroppen. En del sjukskrivningar vart det också och det ligger på oss att få in personal på helgerna och det är inte det lättaste, men vi löste det till slut.
I lördags när jag var hemma på timmar så tog Loppan och jag en långpromenad i det härliga vädret.
Hon var definitivt mycket piggare idag Hon visade lite tecken på UVI så hon fick lite tranbär i maten några dagar och det verkar som det hjälpte bra.
Eftersom hon ännu inte jagar vilt så har jag henne mest okopplad och hon sprang omkring nästan som vanligt upp på stenar och stockar. Hon är så himla söt när hon stolt väntat på beröm och godis. Hon tycker verkligen att hon är duktig.

Idag har hon varit och lekt med Ebba och Dusse när jag jobbat heldag, och efter promenad hem och mat så slocknade hon i fåtöljen och ville inte gå ut och nattkissa utan bara flyttade sej till sängen. Super trött liten Popp.

Och nu är det sovdags för mej också, larmet ringer 4:20 i morgon bitti gäsp...

Kramar från oss

Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards