Alla inlägg den 14 mars 2020

Av Annelie - 14 mars 2020 22:45

Igår åkte Ebba ,Poppan och  jag till Emilia på Visingsö.

Vi har haft det så mysigt   .

Fredagskvällen åkte vi häst och vagn med Emilias kompis.


       

Lite kallt var det men vi satt insvepta i filtar. Kanon mysigt och Ebba sken som en    

Senare på kvällen när vi varit hemma och värmt upp oss igen så åt vi på Visingsö thai restaurang Thailay

och när Ebba och jag åkte hem för att sova ( långt efter Ebbas vanliga sovtid) så fortsatte ungdomarna att festa  .



Idag  började vi med att hämta en liten Birger i hagen Ebbas lånehäst fördagen.

En promenad / ridtur till stranden Poppan och Tasse var naturligtvis med  .


                                  .

Efter det så var det Emilia och Zniddes tur att rida på stranden och bli fotade, men då tog hundarna , Ebba och jag bilen dit.


 

       


Och när vi hade ätit mat så var det dags att ta färjan hem.

Ebba somnade innan vi hade lämnat Gränna och jag fick väcka henne när vi var framme i Ringarum    ,Jag vart bjuden på god mat hos Pontus och Åsa .

Väl hemma så somnade både poppan och jag gott .

Kramar från oss    



Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards