Alla inlägg den 4 mars 2020

Av Annelie - 4 mars 2020 06:14

Igår fyllde Ebba 4 år, helt otroligt vad fort det går. Lilla gumman.
Kalas på kvällen, tycker det är så mysigt när vi alla är samlade (förutom att Emilia inte var med).
Man blir alldeles varm inombords. Tre barn som alla har jobb, familj och grabbarna har hus. Och fyra friska härliga barnbarn. Ger mej energi...

Lilla Dusse måste ju också få ett paket

Ryggsäcken som hade köpt passade inte riktigt Ebba i smaken. Den var ljusrosa med gulliga möss på.
Men som Ebba sa - syns inte att den är rosa och jag vill inte ha musar på.
Farmor får göra om och göra rätt.

Morgonpromenaden idag fem på morgonen var första gången som Poppan visade att hon inte uppskattade vädret, regn och blåst.
Sen är hon lite morgontrött också

En liten surPopp.

Kramar från oss

Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards