Alla inlägg den 10 oktober 2019

Av Annelie - 10 oktober 2019 21:54

I tisdags var det dags för nose work kurs.
Åkte in till stan tidigare så jag hann och träna de andra vilddjuren ordentligt och gå en runda med hela gänget innan kursen.
Jiddra fick göra något som hon verkligen tycker är roligt , rondera skul och hon är verkligen duktig, sex skul utan problem jättesnyggt. Synd bara att hon inte kan det när det är en figge med i bilden....
Poppan var väldigt duktig på kursen , det var mer matten som inte rikigt var med i mellanåt :).

Idag Åkte vi till Söderköping för lite gemensam träning, började med Jiddra och får hon bara springa av sej och träna olika saker i typ en timme så blir fria följet oftast helt ok ;)
Tassen fick lite rallyträning, han har verkligen fattat det där med att träna, vilken arbetsvilja han har den killen <2
Och sist ut blev Poppan och där har poletten trillat ner , Tjoho, hon har börjat tänka i träningen och bjuder själv till träning och det är alltid lika fascinerande att se när det händer . Vi hade en riktig bra träning i kväll , hon var så duktig och vilken kamp och lek hon börjar få. HÄRLIGT.
Så ikväll har jag tre trötta hundar i sängen och det känns alltid bra när man vet att man har jobbat igenom dom ordentligt.
Jag kommer nog också att sova gott och i morgonbitti kl 8 är det dags för yinyoga.

Kramar från oss

Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards