Alla inlägg den 11 september 2019

Av Annelie - 11 september 2019 16:35

Nu sitter jag och väntar på färjan i hamnen på Visingsö, lämnat Emilia som varit hemma tre dagar.
Vi har haft det så mysigt.
På dan i måndags gick vi på stan och shoppade och åt mat, sen åkte vi till Pontus, Åsa och barnen. Ebba blir så glad när Emilia kommer.
Senare på kvällen åkte Emilia med en kompis in till stan för äta och jag mös med hundarna.
Tisdags vart det långpromenader och sen jobb för min del.
Och så var det onsdag och dags att skjutsa hem henne. Tråkigt men jag vet att hon stormtrivs.
Vad kan vara bättre för en häst tjej än att bo på en hästgård och att kunna se sina hästar (hon har hand om en extra häst nu och under vintern) från från sitt sovrumsfönster.
Att få jobba delvis med det som är det roligaste man vet.
Härligt för henne.
Hundarna fick följa med, och vi har varit på stranden där de kunde springa lösa och bada som de ville.
Jiddra stortrivdes, hon älskar verkligen att bada.
Filmer kommer en annan dag för de går inte att få in i bloggen genom mobilen, så det måste gå genom datorn.
Nu är det dags att köra på färjan.

Kramar från oss

Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards