Alla inlägg den 12 augusti 2019

Av Annelie - 12 augusti 2019 22:08

Ja då är den dagen gjord, första dagen efter semestern.
Tänk att en del människor är energi tjyvar , suger verkligen ur en all energi.(jag menar inte våra boenden)
Ibland kan man stålsätta sej men inte alltid. Måste vara jobbigt att alltid vara så negativ, aldrig se något positivt i något, alltid klaga...
Jag trivs verkligen med mitt arbete, men det är allt runt omkring som tar på ens krafter och som går så man undrar hur länge man ska orka...

Ikväll började lilla Poppan och jag på nosework kurs inne på Norrköpings bk. Och hon var jätteduktig. Det var kul att göra något annat och så har jag mer att träna på ?
Jag åkte in lite tidigare så jag hann träna de andra två innan kursen.
Jiddra var superduktig i kväll , lite rondering, fotgående, inkallning, lägga de och mycket lek.
Tasse skötte sej kanon han med, vi tränade på att vara lite närmare mej. Han har så lätt att flyta ut.
Lite moment till rallylydnaden vart det också.
Nu har jag hållit i gång sen halv fem i morse så nu säger jag godnatt.
Kramar från oss ?

Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards