Alla inlägg den 3 april 2017

Av Annelie - 3 april 2017 20:19

Det händer saker i valplådan.

Igår vart dom tre veckor och det var lite livat i lådan när jag kom, det hördes pip , morr och någon av dom tränade upp stämbandet med att försöka att skälla . Det ska börjas i tid   och Jiddra gör allt för att lära dom hur det ska låta.

Hon blir liiite glad när matte kommer och sjunger rejält .

Det har blivit en vana att när jag kommer så ska hon och jag gå en promenad, hon springer fram och tillbaka till dörren hoppar upp på bänken där kopplet ligger och sjunger lite också förståss.


Igår på promenaden så  tränade vi lite på en fotbollsplan och jag hade en riktigt taggad dam i kopplet.

Finns en del att jobba med ska bli kul att komma igång sen igen.

Efter promenaden är det mys med både valpar och Jiddra   .

5 veckor kvar sen kommer hon hem igen mitt lilla monster  

Som vanligt lite bilder på monster bebisarna.

Kramar från oss    

                                   


Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards