Alla inlägg den 13 december 2015

Av Annelie - 13 december 2015 19:34



Efter 11 dagars jobb, så känns det härligt att få ledigt och tänk en hel helg också, två dagar i rad . Vilken lyx  .

Men det började inte med sovmorgon, kl 5 på lördagmorgonen ringde larmet, Emilia hade lucia i skolan och det är ju lite att fixa på morgonen innan man ska iväg.

Det är så mysigt med Lucia i kyrkan,  Emilia läste en vers och  hon var så duktig .❤

På eftermiddagen fick Jiddra dra lite, vi tog med husse på cykel för att få lite draghjälp. Och det vart det, fick igång lite galopp i mellanåt, men hon hoppar in i skogen eller ner i diken rätt som det är . Tur att man har en bra broms .

Det är bara att fortsätta att köra på.


Söndagen har bestått av hundträning med bästa träningsgänget 🐕🐶

Så skönt att träna med människor som stöttar och hjälper en  när det behövs   💕    för hon är inte så lätt när man inte är van med att jobba med ett så gasat monster

Men hon är ett härligt gasat monster   ❤   och jag vill INTE byta bort henne😉

På eftermiddagen / kväll så bakade jag saffransskorpor och kokade två sorters kola och så vart det en omgång risgrynsgröt också mums va gott.

Och nu är det läggdags för larmet ringer  kvart i fem i morgonbitti , för i morgon är det jobb på det ordinarie jobbet igen, vad fort det går när man har roligt.


Kramar från oss  🌞




Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards