Direktlänk till inlägg 19 oktober 2012

En tom bädd.

Av Annelie - 19 oktober 2012 11:25

Det gör så ont att komma in i sovrummet på kvällen och se hans tomma bädd , jag saknar honom så och det gör sååå ont.


Min älskade Jack fick sluta sina dagar tisdagen den 16/10-12.



En riktigt go kille och värdens kelgris, men tyvärr använde han sina tänder på fel sätt en gång för mycket.


 

Han lämnar ett stort tomrum efter sej. Han kommer alltid finnas i mitt hjärta och när tårarna har tagit slut kommer jag minnas honom med ett leende och tänka på allt bus han gjorde, och när han verkligen ville tala om saker för mej, när han kom och skvallra när ngn tagit hans ben.


 


Det är svårt att förstå att han aldrig ska komma och buffa på mej, lägga huvudet i knät på mej eller komma krypande upp i sängen för en kelstund igen, man bara väntar på att han ska komma och pocka på uppmärksamhet.


 


Han var en riktigt speciell kille på alla sätt.


Jag vet att det är inte bara mitt hjärta som gör ont . Tack Åsa för att du delade denna hemska dag med mej, det förhållande Jack och du hade var speciellt   och jag vet att du saknar honom också


 


Min goa fina kille     .........................




  

 
 
Annika

Annika

19 oktober 2012 14:00

Så ledsamt att läsa. Jag känner med dig och de som älskade honom. Ett sådant beslut är inte lätt att fatta, du är stark som klarade det.
Stor Kram Annika med Hope, Emmi och Jonna

http://www.hundinfo.se

 
Elisabeth

Elisabeth

19 oktober 2012 16:37

Jag kommer att sakna hans sällskap på alla promenader vi har delat genom åren. Det var alltid så roligt att åka och tävla tillsammans, både lydnad och rallylydnad och våra hanar har aldrig upphört att förvåna oss. Båda har ibland visat att de kan men ofta gett oss fingret;)
Jag tänker på allt ni har gjort tillsammans, Han kunde verkligen inte fått det bättre. Tänk på det i sorgen att du gett honom allt och mer därtill det korta liv han fick!
Kram Elisabet, Hector och Otto

http://hundrum.dinstudio.set

 
Ingela

Ingela

19 oktober 2012 17:00

Så sorgligt! Fina Jack!
Kram

http://www.ostanvindens.se

 
Ingen bild

Siv/Zeffe&Zooto

29 oktober 2012 07:17

Kram<3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 1 februari 2022 08:19

Jag läser nästan alltid de minnen som kommer upp på Facebook sidan .Definitivt med blandade känslor en del blir man glad för och en del inte.Minnena idag som kom upp var först och främst roliga. Olika skidresor och olika årtal tillbaka. Då längtar ma...

Av Annelie - 21 januari 2022 23:06

I morgon har jag varit med katt i en hel vecka . Jag är katt och hundvakt när Emilia och Markus är i sälen (de kommer hem i morgon) Och ja det är mysigt med en katt ,Yöns är en väldigt social ,trevlig och kelig katt men nu när jag provat så blir ja...

Av Annelie - 11 januari 2022 22:20

Förra veckan höll det på att riktigt illa för lilla fölet . Hon fick stopp i magen och fick åka akut till veterinären. Distrikts veterinären mötte upp i Gränna och gav kramplösande men ingav inte mycket hopp om att hon skulle klara sej . Vidare t...

Av Annelie - 2 januari 2022 12:34


Tolv slaget på nyårsafton tillbringade Poppan under sängen . Vi brukar alltid sitta i sängen titta ut på raketerna och äta godis,men i år ville inte Poppan inte vara med . Hon tackade nej till godiset och kröp under sängen och låg där ganska läng...

Av Annelie - 31 december 2021 22:22


Poppan och jag önskar er alla ett riktigt Gott nytt år

Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards