Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Annelie - 26 juni 2012 09:47

I går var jag precis slut efter en intensiv jobbar vecka( jobbade helgen också). Vi skulle varit iväg och spårat, men ställde in pga vädret. Det fick bli en härlig långpromenad senare på kvällen , då kom det bara lite regn ibland.


Asterix håller på att bli tokig av att inte få röra sej som han vill. Han ligger och gnäller när han har tratten och tar vi av den så lägger han sej på rygg och gnor runt och låter som en björn, eller så försöker han springa runt som en iller eller bita bort gipset ...

Och när jag kommer med tratten så dyker han och lägger sej platt mot golvet så jag inte ska få på den  .

Ute är han ju kopplad men han försöker skutta och springa hela tiden, han står stilla på samma ställe och bara skuttar rätt upp i luften.

Lite över en vecka kvar tills vi ska tillbaka till norsholm och kolla om det har börjat läka bra eller om det blir operation....

Nu är det dags att sätta igång att göra lite nytta innan det är dags att jobba igen, men snart så är det SEMESTER.............

Kramar från oss    

Inte lätt att hålla honom stilla.

Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards