Alla inlägg den 24 april 2012

Av Annelie - 24 april 2012 12:45

Idag vart det en heldag med spår. Vi började med att åka till Annelie ( Quiwis uppfödare).

Jack fick ett långt spår med växlande terräng och han fixade det galant.

Quiwi fick två korta foderspår med en leksak i slutet och hon var också duktig .

Efter spåren så vart det fika i det härliga vädret och hundarna kunde springa omkring och ha kul,

och vi kunde sitta och prata   .

Tänk att det går så fort när man har roligt.


Senare på kvällen så var det dags för spår igen med spårgruppen.

Jack fick ett kortare spår men lite klurit i skogen  som han löste kanonbra.

Quiwi fick ett kortspår utan foder i, det gick bra men jag tror att jag ska fortsätta med foderspår ett tag till.

Jag la också ett skogsspår till en kompis och naturligtvis så vart jag liite vilse men löste det. Det vart ju ett lite längre spår än vad jag hade tänkt   , men det var ju inga problem för den hunden, som var superduktig i spåret måste jag få säga.

Det är inte ofta jag blir imponerad men nu vart jag det....Jätteduktig..

Vi hade inga problem med att somna på kvällen   

Kramar från oss   


Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards