Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Annelie - 8 februari 2012 19:21

Som vanligt är det ett tag igen sen jag skrev här ,men det är väl så det blir man är flitig i perioder   .

Valpkursen med Quiwi går bra, men hon tycker inte om när ngn annan hund kommer för nära då blir hon väldigt osäker.

Annars tycker hon att det är kul att träna.


Lydnadskursen med jack går över förväntan, det är mycket att träna på teknik och pet och det är ju det jag tycker om och det verkar som jack också tycker att det är kul. Man kan se att han faktiskt anstränger sej ibland.


mental kurs teoretiskt är VÄLDIGT bra, man får så mycket att tänka på , tyvärr så kommar man inte ihåg allt, men jag antecknar så mycket som det går   ..


Professionellt förhållningssätt är också en kurs som jag går ( genom jobbet)  den är också bra och väldigt intressant. Det finns många som skulle behöva gå en sådan kurs   , men det är klart att alla tar inte till sej...


Eftersom det inte var ngn   Jack kurs idag så hade vi bestämt att träffas ändå och träna ihop, det var kanon bra.

Jag tränade på det som vi hade gått igenom på kursen och det gick riktigt bra. man ser att det går framåt..

Sen fick Quiwi lite träning som gick ganska bra hon hade lite problem med alla hundar som hon inte kände igen.

Hon fick leka ett tag med en liten border kille på 5 månader, det tyckte hon var kul, fast lite otäck var han    ibland.

I morgon är det jobb igen , men sen är jag ledig fredag - söndag så härligt.


Kramar från oss   

Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards