Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Annelie - 11 januari 2012 07:49

Man kan ju undra hur den här dagen dagen ska sluta.

Jack har hostat hela natten, han har hosta íbland inget ovanligt, ( tonsillit operation har inte hjälpt) men inatt så har det vart

en djupare hosta, fram emot morgonen så började han kräks, det är lite rosa i kräkset  hmm. Från halsen ?

Han kräks flera gånger vill inte ha mat vill inte gå ut..Jag kan inte ta tempen själv på honom måste ha ngn som håller huvudet när han står och morrar och visar alla tänder.     Lilla gubben han har lite svårt att veta hur man ska bete sej i vissa lägen, men jag vet att han låter mer en vad han menar....

Hoppas att han snart blir bättre.


Vi har också hunnit sjunga för Emilia på morgonen. Lilla gumman fyller 12-år, vart tog alla dom åren vägen.


                              GRATTIS EMILIA    


Just nu vankar Quiwi fram och tillbaka och gnäller för hon vill ha sin fäll som Amira har lagt sej på , och Amira kör man inte iväg hursom helst det vet hon...

Det blir bara Amira som kan följa med på långpromenad idag då, småttingarna får sina kortare rundor som vanligt och stackars Jack får vila.

Sen är det bakning och lite städ innan gästerna kommer ikväll..

Kramar från oss   


Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards