Alla inlägg den 7 november 2011

Av Annelie - 7 november 2011 19:18

Helgen tillbringade vi i Örebro, vi hade hyrt stuga från fredag till söndag.

Lördagen var vi i Gustavsviks äventyrsbad, åkte vattenrutchkanor, sola solarium, simmade utomhus och badade bubbelbad,

en härligt blöt dag   .

På kvällen gick vi in  till centrum och åt på kinaresturang sen gick vi en promenad och kollade på slottet, en mysig kväll.

Tack familjen Alexandersson för en trevlig helg.    


Hundarna hade vi delat ut, dom stora var hos David och Emma, och dom små var hos Pontus och Åsa.

det kändes lite konstigt att åka utan hundar för det är inte ofta vi gör det, men dom har haft det bra.

Men det var härligt att hämta hem dom.


Idag har jag haft en vanlig dag på jobbet.

Kramar från oss    




Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards