Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Annelie - 15 juli 2011 09:56

Flashi är precis som vanligt, väldigt glupsk, men annars märks det ingen skillnad på henne. matglad har hon ju alltid varit.

På morgonen gnäller det ofta från övervåningen och jag tror att hon är nödig men inte, hon ger järnet till köket för att få mat    .


Amira har funnit sej i att Flashi finns på andra sidan gallren, och så länge hon är där så tar hon det med ro. Pontus och Åsa är snälla och ägnar sej lite extra tid med henne och det har hon ju inget emot   .


Jack bryr sej inte vem han får vara med så länge han får vara med den som är med oss så är han nöjd..

Stackars jack har ont i halsen IGEN , han är lite svullen och hostar, men han kan ju inte få antibiotika varje gång. Det brukar ju släppa efter ngr dagar hoppas på det den här gången med.

Igår var jag och tittade på vallning, Östergötlands vallningsklubb hade öppet hus,

tyvärr kunde jag ju inte ta med Jack pga av hans hosta. Jag vet ju att det inte smittar, men man får så konstiga blickar när han sätter igång att hosta    många tror att han har kennelhosta...Om han hade varit med så hade vi fått prova och det hade varit kul.

Men vi ska få prova ngn gång i augusti, så får vi se hur han beter sej.

Skulle vara kul om det var hans grej, det känns som om han behöver ngt så att får utlopp för  ALL sin energi som han har lilla gubben     skulle vara härligt att få se honom riktigt trött ngn gång.

Agility tycker han ju också är kul, vi har kommit med på en agilitykurs till hösten, det ska bli kul..


Äntligen är det semester , känner att jag verkligen behöver det , men vem gör inte det    efter ett helt års slit...


       


Kramar från oss    

Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards