Direktlänk till inlägg 27 juni 2011

Galler

Av Annelie - 27 juni 2011 20:51

Nu är hela huset fullt med kompostgaller igen, det var några år sen :)Vi har hämtat Flashi som ska vara hos oss , hur länge vet vi inte förrän på torsdag, då ska vi göra ett ultraljud för att se om hon är dräktig. Om hon är det så blir hon ju kvar länge :)Om inte så åker hon hem till helgen.Men eftersom inte Amira gillar Flashi ( inga andra tikar heller) så har vi komposterat hela huset..Jack gillar Flashi väldigt mycket , men hon är väl inte lika förtjust i honom...Inte så lätt alla gånger.Flashi har funnit sej väl tillrätta med en gång , men det är väl inte så konstigt hon bodde ju sina fyra första år hos oss..Ikväll har hon hunnit valla Emilia och hennes kompis när dom badade i poolen, sen vallade hon munstycket till dammasugaren, på kvällspromenaden så fick hon sätta Otto ( affenpinsher) på plats när han vart för närgången, och till slut en liten sammandrabbning genom gallret när Amira tyckte att nu hade hon kommit för nära avspärrningen..Så nu borde hon sova gott i natt med Emilia.Hoppas bara att jag kan sova , har så förbannat ont i ryggen igen, men nu är det ju inte lätt att vara hemma från jobbet, alla vikarier är ju redan upptagna under semesterperioden.men jag ska försöka få tag på en naprapat i morgon om det inte känns bättre. Hoppas bara att jag kommer ur sängen i morgon, börjar ju klockan 7 :)Kramar från oss ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 1 februari 2022 08:19

Jag läser nästan alltid de minnen som kommer upp på Facebook sidan .Definitivt med blandade känslor en del blir man glad för och en del inte.Minnena idag som kom upp var först och främst roliga. Olika skidresor och olika årtal tillbaka. Då längtar ma...

Av Annelie - 21 januari 2022 23:06

I morgon har jag varit med katt i en hel vecka . Jag är katt och hundvakt när Emilia och Markus är i sälen (de kommer hem i morgon) Och ja det är mysigt med en katt ,Yöns är en väldigt social ,trevlig och kelig katt men nu när jag provat så blir ja...

Av Annelie - 11 januari 2022 22:20

Förra veckan höll det på att riktigt illa för lilla fölet . Hon fick stopp i magen och fick åka akut till veterinären. Distrikts veterinären mötte upp i Gränna och gav kramplösande men ingav inte mycket hopp om att hon skulle klara sej . Vidare t...

Av Annelie - 2 januari 2022 12:34


Tolv slaget på nyårsafton tillbringade Poppan under sängen . Vi brukar alltid sitta i sängen titta ut på raketerna och äta godis,men i år ville inte Poppan inte vara med . Hon tackade nej till godiset och kröp under sängen och låg där ganska läng...

Av Annelie - 31 december 2021 22:22


Poppan och jag önskar er alla ett riktigt Gott nytt år

Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards