Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Annelie - 12 juni 2011 17:54

 Idag var det avslutning på rallylydnaden,  Amira fick vara med idag, förra veckan var hon lite hängig och stel i kroppen så då fick hon vara hemma.


Jack var helt otroligt ofokuserad idag, 


Amira fick spelet och va inte alls snäll mot stackars Jack som var helt oskyldig.  troligtvis så mår hon sämre än vad jag trodde idag..

Hon måste ha en otrolig hög smärttröskel, jag tror att när hon visar att hon har lite ont så har hon helt otroligt ont, det är som att det lyser igenom ibland, fast hon är så samlad. 

Det är såå svårt att veta när gränsen är nådd. Tror nog att man märker när det är dags , men man tvivlar alltid på vägen dit..

man vill ha kvar dom så länge som möjligt , men vill inte att dom ska lida i onödan...


Igår när jag vaknade så fick jag en ide´   .. Dags att möblera om lite...

Vi ska byta rum, sover nu på övervåningen, men vill ner ( igen) till nedervåningen.

Då får Emilia och David ett större tv-rum och deras datorer får också plats där..

vi får ett mindre sovrum, men vi sover ju bara där så det behövs inte så mycket utrymme. och om det blir valpar så får Flashi vara ifred på övervåningnen med dom, tills dom är så gamla att det är dags att flytta ner till köket.

Så nu väntar jag på lite bärhjälp till  soffan och liite mer    ...


fyllde nog på lite energi på kursen jag va på    ..


Kramar från oss    

Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards