Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Annelie - 11 maj 2011 20:39

Vi började dagen med tre asfaltsspår på mediamarks parkering, Jack skötte sej bra..

Efter det så vart det uppletande, Jack fick sitta på sidan av och titta på för att  bli taggad innan det vart hans tur.

Tre ( inte våra) föremål i en smal korridor, och han fixade det GALANT   ..Han var bara så DUKTIG ( han har aldrig fixat det förut, han strular alltid med att ta in sakerna).

Jag var alldeles lyrisk efteråt...


Lite fika vart det innan vi körde igång med lydnaden. Vi pratade i genom varandra, Jack gick skapligt bra tycker jag, förutom platsen som han nosade sej upp Hmm.

Han är ju ganska nosig lilla gubben...

Det känns nästan som om vi kommit över tröskeln nu    , men vi får väl se....

När klockan sa att det var dags att åka hem, så kändes det som om vi k unde träna minst en timme till, men man  ska ju sluta när det går som bäst   ...


Efter att ha lagat mat till gänget så var det dags att åka till veterinären för att vaccinera vilddjuren, Jack tycker verkligen INTE om att vara hos veterinären. Han började  redan i väntrummet med att försöka gömma sej under en stol så fort ngn kom ut från ngt rum. och när det var dags att gå in på undersökningsrummet så fick jag nästan dra in honom,   när han  fått sin  spruta då hoppade han upp på veterinären och gav henne en riktig blöt puss . Han blev såå glad när det är färdigt och det var attans bråttom till bilen.. Han är bara så härlig   .

 


Kramar från oss   


Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards