Alla inlägg den 19 april 2011

Av Annelie - 19 april 2011 20:45

Skönt med påsklov, som tur är jobbar jag inte så mycket den här veckan, så det vart sovmorgon idag.


Idag var det dags för gymmet och medans jag var där några timmar, så cyklade Åsa och Emilia med hundarna till Tjenbadet , Amira som  inte tycker om att bada mer än benen, råkade ramla från bryggan och vart doppad hela hon , men det gick bra.


På eftermidagen så åkte jag med jack till Söderköping för lite träning.

Vi tragglade med rutan, som går väldigt bra med en target i,  vi gick också  igenom många andra moment som gick riktigt bra.


Han är ju som bäst när han får hjälpa till och tänka ut hur det ska vara .

Ikväll var han riktigt fokuserad och med på träningen, och när jag tyckte att vi var färdiga så ville han lite till , men så fort han kom in ibilen så la han sej ner i buren.

Och när vi kom hem så var han nöjd och för en gång skull så hade jag en trött hund, och det är inte vanligt,


Amira var också trött efter badet och cykelturen, men inte stelare i kroppen en vanligt.


Kramar från oss    



Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards